Potansiyel Müşterileri ve İş Takibinizi Kafanızda Değil, CRM'de Takip Edin
CRM Nedir? CRM Yazılımı, işletmenizin hem mevcut hemde de potnasiyel müşteri ilişkileri ve etkileşimlerini yönetimi bir yazılım sistemidir. CRM yazılımı (müşteri ilişkileri yönetimi yazılımı), müşteri etkileşimini yöneterek, müşteri ve müşteri adaylarını takip ederek süreçlerini kolaylaştırıp müşteri ilişkilerini geliştirir. CRM'nin genel hedefi, iş ilişkilerini geliştirerek satışları artırmaktır.
Artık her sektörde ve her ölçekteki işletmenin rekabet edebilmek için, CRM yazılımı üzerine inşa edilmiş güvenilir bir sisteme ihtiyacınız var.
CRM Fiyatları
Crm' de Gelişmiş Özellik Uygun Fiyat Garantisi
Bronze 0 - 5 Kullanıcı 1.354,118 ₺
Silver 0 - 12 Kullanıcı 2.919,645 ₺
Gold 0 - 24 Kullanıcı 5.240,00 ₺
Platinium 0 - 50 Kullanıcı 10.252,00 ₺
CRM Yazılımı Ne İçin Kullanılır, Avantajları Nelerdir? CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) yazılımı, esas olarak, bir işletmenin müşterileriyle olan ilişkisini iyileştirmek yoluyla iş gelirini artırmak için kullanılır. Gelişmiş ve günümüz ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış modern bir CRM yazılımı ile ayrıca aşağıda belirtilen ihtiyaclarınıza da çözüm bulursunuz.
Tüm şirket verilerini tek bir merkezi alanda birleştirmek için CRM, tüm ekip üyelerinin iletişim bilgileri, iletişim geçmişi ve müşteri geçmişi dahil olmak üzere gerekli bilgilere erişmesi için bir merkez görevi görür. Tüm kullanıcılar tarafından verileri gerçek zamanlı olarak güncelleme yeteneği ile, yinelenen veri girişi ve yanlış bilgi girişi olasılığı azalmış olur.
CRM Hizmeti ile potansiyel müşteri takibini otomatikleştirerek satış fırsatlarını artırmış olursunuz. CRM'nin satış dışında birçok zamana bağlı görevleri otomatikleştirme becerisi sayesinde,tüm ekipleriniz mevcut ve potansiyel müşterilerin satış süreci oluşturma, müşteri taleplerini,anlaşmaları kapatma, ve satış döngüsü uzunluklarını azaltma konusunda adım adım bir harita oluşturma konusunda yardımcı olur. CRM, tüm bilgileri tek bir merkezi alana yerleştirerek müşteri ihtiyaçlarının karşılanması ve satış ekiplerinin satış döngülerinde hızla ilerleyebilmesi sayesinde, her işletmenin kalbi olan müşteriye odaklanmayı sürdürür. CRM, işletmelerin müşteri ihtiyaçlarını tahmin etmesine yardımcı olarak müşteri hizmeti deneyimini iyileştirir.
Kullanıcılarınızı Gruplara Ayırın ve Yetkiler Verin Bu özellik sayesinde kullanıcılarınızı gruplara ayırıp, gruplara göre yetkiler verebilirsiniz. Böylece her kullanım grubuna bağlı yetkiler dahilinde işlem gerçekleştirebilir.
Gruba veya Kişiye Görev Tanımla Gruba tanımlamış olduğunuz görev guruptaki tüm kişiler görüp üzerinde işlem yapabilirken kişiye atadığınız grevi sadece atamış olduğunuz kişi görebilir ve üzerinde işlem yapabilir.
Kişiye Ya Da Gruba Otomatik Görev Oluşur Her hangi bir olay gerçekleşmesi sonucu belirttiğiniz kişi yada gruba otomatik olarak görev oluşturmasını sağlar. Örneğin satış emri tamamlanan bir işin muhasebe birimine otomatik görev oluşur.
Müşterilerinizin Tüm İşlemini Tek Ekrandan Yönet Müşterilerinizin teklif, teknik destek, satış gibi birçok aşamalarını tek ekrandan yönetmenizi sağlar.
Birden Çok Kampanyalar Oluştur Ciro ve Müşteri Hedefleri Belirle Birden çok kampanya oluşturabilir, oluşturduğunuz kampanyalara ciro hedefi veya toplam ulaşılacak müşteri hedefleri koyarak kampanyada yararlanan müşterileri kampanyanızın ne kadar etkin olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.
Firma Bilgilerini Tedarikçi Bölümüne Girerek Gruplandır Ürün veya hizmetlere aldığınız firma bilgilerini tedarikçi bölümüne girerek gruplandırabilirsiniz. Belirli bir ürüne ait tedarikçilerinizi tek seçenekle görüntüleyebilirsiniz.
Müşterilerinize Özgü Belgeleri Tutun, Saklayın İşinizi Kolaylaştırın Müşterilerinizle ilgili belgeleri müşterilerinizle ilişkilendirerek yönetimini kolaylaştırmanızı sağlar. Her müşteri kartı altında yer alan belge yönetimi müşteriye özgü belgeleri saklamanızı sağlar.
Müşteri Takibi için Fırsat Yönetimi Özelliklerini Keşfedin Potansiyel müşteri takibinizi yapmanız için fırsat yönetimi eşsiz özellikler sağlamakta. Bir fırsatı müşteri olana kadar gerekli tüm iş süreçlerini kolaylıkla yapmanız için gereken tüm özellikleri içinde bulundurur.
Randevu Yönetimi Özelliği ile İş Takibinizi Kolaylaştırın Kişiye gruba özel randevu yönetimi sayesinde yapılacak işlerinizin gün ve saatini belirterek iş takibinizi kolaylaştırır. Belirttiğiniz tarih ve saat geldiğinde uyarıcı popaplarla gözden kaçmasını engeller.
Toplantı veya Ziyaret Planlayın Takviminizden Takip Edin Bir toplantı veya ziyaret planladığınızda aktivite oluşturarak takviminizi takip edebilirsiniz. Oluşturduğunuz aktiviteyi karşı tarafla paylaşmanızda ayrıca mümkün.
Tüm Ürünleri Listele, Düzenle, Ekle Ürün yönetimi ile satışını yaptığınız tüm ürünleri alış fiyatlarınıza göre, görsel ve açıklamaları ile birlikte ürün listenize girebilir, hangi müşterilerinizin ilgili ürünü satın aldıklarını ürün sayfasından kolayca görür ve listeleyebilirsiniz.
Müşterilerinizin Hangi Ürünleri Satın Aldıklarını Görün Hizmet yönetimi ile satışını yaptığınız tüm hizmetleri alış fiyatlarınıza göre, görsel ve açıklamaları ile birlikte hizmet listenize girebilir, hangi müşterilerinizin ilgili hizmeti satın aldıklarını hizmet sayfasından kolayca görür ve listeleyebilirsiniz.
Teklifinizi Oluşturun, Düzenleyin Mail Olarak Gönderin Teklif oluşturma sayfasını kolayca kendinize göre düzenleyebilir, istediğiniz teklif şablonunu oluşturabilirsiniz. Müşterinizin istediği ürün ve hizmetleri ile ilgili hızlıca teklif oluşturup CRM üzerinden mail olarak paylaşabilirsiniz.
Onaylanan Teklifi Faturaya Dönüştürün Oluşturduğunuz teklifin kabul edilmesi durumunda teklifi faturaya dönüştürerek müşteri kartının altına işlenmesini sağlayabilirsiniz.
Tamamlanan Arızaları SMS ve Mail Yoluyla Bilgilendirin Her hangi bir olayın gerçekleşmesi sonucu belirlediğiniz kişileri SMS ve mail yolu ile bilgilendirmeniz mümkün. Örneğin; arıza kaydında bulunan bir müşterinin arızası giderildiğinde, müşteriye ilgili arızanın giderildiğini bildiren ileti paylaşması mümkün.
Müşterilerinizin Arama Geçmişine Erişin Her müşteri kartının altında çağrı geçmişi başlığı ile yapılan görüşmelerinin tarihe ve görüşen kişiye göre listelemesini sağlar.
Gelen Arama CRM Ekranında Popup Olarak Belirir CRM üzerinde kayıtlı bir kullanıcı sistemde kayıtlı olan numarası üzerinden aradığında müşteri bilgiler CRM ekranında Popup olarak belirir ve çağrıyı cevaplamadan müşteri kimliğini öğrenmenizi sağlar.
Gelen Aramada Beliren Popup Ekranına Tıklayıp Müşteri Kartına Erişebilirsiniz Gelen çağrı ile beraber ekranınızda gelen Popuplarda müşteri bilgisinin üzerine tıklayarak müşteri kartına kolayca erişmenizi sağlar.
Tüm Gelen ve Giden Aramaların Ses Kayıtlarına Erişebilirsiniz Gelen ve giden tüm aramalar müşteri kartı altında ses kayıtları başlığı altında kayıt edilmiş olur.
Toplu SMS Entegrasyonu İle SMS Gönderin SMS entegrasyonu ile herhangi bir olaya bağlı SMS gönderebildiğiniz gibi, belirli gruba yada filtre etmiş olduğunuz kişilere toplu olarak SMS göndermenizi sağlar.
Tek Ekran Üzerinden Mail Trafiğinizi Yönetin Mail adreslerinizi POP,IMAP,SMTP gibi yönetmelere CRM 'nize tanımlayarak tek ekran üzerinden müşteri takibi ve mail trafiğinizi yönetebilir, zamanı etkin kullanmış olursunuz.
Mail Şablonlarını Düzenle Gönderdiğiniz mail şablonlarını isteğinize göre düzenleyebilirsiniz. Mail şablonu düzenleme aracı teknik destek için farklı satış için farklı şablonlar tercih etmenize imkan tanır.
Fiyat Listeleri Oluşturun, Müşterilerinizle Paylaşın Her hizmet yada ürüne dayalı fiyat listelerini oluşturabilir, müşterileriniz ile anında paylaşarak zaman kazanmış olursunuz.
Teklifi Satış Siparişine Sonrasında Faturaya Dönüştür Bir oluşturduğunuz teklifi satış siparişine sonra ise faturaya dönüştürebilir, satış aşamalarının tamamını takibiniz altında tutabilirsiniz.
Teknik Destek Taleplerinizi CRM Üzerinden Yönetin Teknik destek taleplerinizi CRM üzerinden yöneterek iş akışınızı kontrol altında tutabilir, en çok talep edilen kronik destek türlerini belirleyebilir ve destek talebinde bulunan kişiyi talebinin hangi aşamada olduğu ile ilgili bilgilendirebilirsiniz.
Gelen Taleplerinizi CRM Üzerinden Toplayın Web formlar yardımı ile birçok farklı mecradan gelen taleplerinizi CRM üzerinden toplamanız mümkün. İnternet sayfasından gelen bir talebi otomatik olarak ilgili birime dönülmeyen talep olarak düşürerek satış surecini başlatmış olursunuz.
CRM'e Sözleşmenizi Girin, Talep Edilen Sözleşmeyi Anında Paylaşın Hizmet sözleşmelerinizi CRM üzerine girerek talep edilen hizmete göre anında sözleşme paylaşabilirsiniz.
Arıza Giderildiğinde Müşterinizi SMS Yoluyla Bildirin Herhangi bir olayın gerçekleşmesi sonucu belirlediğiniz kişileri SMS ve Mail yolu ile bilgilendirmeniz mümkün. Örneğin; arıza kaydında bulunan bir müşterinin arızası giderildiğinde, müşteriye ilgili arızanın giderildiğini bildiren ileti paylaşması mümkün.
Arıza Giderildiğinde Müşterinizi Mail Yoluyla Bildirin Herhangi bir olayın gerçekleşmesi sonucu belirlediğiniz kişileri SMS ve mail yolu ile bilgilendirmeniz mümkün. Örneğin; arıza kaydında bulunan bir müşterinin arızası giderildiğinde müşteriye ilgili arızanın giderildiğini bildiren ileti paylaşması mümkün.
Arıza Giderildiğinde TTS Aracılığı İle Metni Sesli Olarak Aranan Kişiye Dinletin Herhangi bir olayın gerçekleştirilmesi sonucu belirtilen numara aranarak gerek kayıtlı ses dosyası dinletilebilir gerek olayla ilgili değişken bilgiler içeren tekst içeriği TTS aracılığı ile sesli olarak aranılan kişiye dinletilebilir.
Web form yardımları ile internet sitenizden talepte bulunan pontansiyel müşterilerinizi doğrudan CRM’nize düşürerek, talep edilen ürün hizmete göre otomatik olarak görevler oluşturup satış ekibinizdeki ilgili kişilere atanmasını sağlayabilirsiniz.
CRM hizmetinin sistemli çalışması ile gelirinizi artırmanıza, satış ekibinizi yönetmenize, potansiyel müşterileri bulup takip etmenize , daha iyi pazarlama kampanyaları oluşturmanıza ve göndermenize , ekibinizi yönetmenize , teklif sürecinizi yönetmenize kısaca tüm iş süreclerinizi sistem üzerinden ynetmenize imkan sağlar.
Kulağa ne kadar basit gelse de, her bir kişi ve müşteri ile ilgili tüm bilgilerin tek bir yerde saklanması gerçeği, CRM'yi süper güçlü bir iletişim aracı haline getirir.
CRM sistemi, önemli bilgilere kolay erişim sağlayan bir kısayol sayfası gibi satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri ekiplerinize rekabet avantajı sağlar.
İkinci olarak, CRM'nin yardımıyla, bir çalışanınızın dahil olduğu tüm etkinlikleri, projeleri, satışları, canlı sohbet mesajlarını , e-posta alışverişlerini, faturaları, siparişleri, sözleşmeleri veya müşteri hizmetleri taleplerini kaydedebilirsiniz.
Kurumsal Telekom Kobikom’dan almış olduğunuz IP santral hizmetini CRM hizmetinize bağlayarak tüm iş akışınızı telefonla konuşmaya başladığınız andan itibaren takip etmiş olursunuz. Müşteri yapılan görüşmenin sonucunu görüşme sırasında CRM üzerine not alabilir, durumunu değiştirebilir, ajanda kullanımı ile ileri tarihli görevler pilanlayabilirsiniz.
Müşteri kartının altında yer alan PBX bölümünden müşteri ile yapılan görüşmelerin hangi temsilci le görüştü, görüşme süresi görüşme tarihi ve görüşmeye ilşkin ses kaydı gibi tüm bilgileri müşteri kartı içinde tutmuş olursunuz.
CRM' hizmeti ile tüm satış organizasyonunuzun olası tüm bilgilerini herhangi bir süre boyunca merkezi bir veritabanında tutmanıza izin verir. Bu, ekipler arası hızlı erişimin yanı sıra tüm bilgileri paylaşılan bir konum aracılığıyla kolayca yönetme olanağı sağlar. CRM'ler, temsilcilerin anlaşmaları takip etmek ve kapatmak için olası müşteriler hakkında ihtiyaç duydukları bilgileri bulmak için dosyalar ve kayıtlar arasında gezinmek için zaman harcamalarına yardımcı olur.
Hem dahili (temsilciden temsilciye) hem de harici (temsilciden potansiyel müşteriye) işletmenizdeki tüm iletişim bir CRM aracılığıyla yönetilebilir. Bu, temsilcilerin her etkileşim, e-posta, telefon görüşmesi ve daha fazlası dahil olmak üzere alıcının yolculuğunun tüm bölümlerini izlemesine olanak tanır.
Örneğin; CRM'niz, bir temsilcinin belirli bir olası müşteriye tekrar ulaşması gerekip gerekmediğini ve ne zaman ulaşması gerektiğini belirlemesine yardımcı olacaktır. Ayrıca, temsilcilerinizin, talep ettikleri kaynakları bir olası müşteriye gönderip göndermediklerini hatırlamalarına da yardımcı olacaktır.
Görev atamaları, iş emirleri oluşturduğunuzda veya herhangi bir kayıtta değişiklik olduğunda sahibini mail ve SMS yolu ile bilgilendirebilirsiniz. Örneğin; Herhangi bir konu ile ilgili talep oluşturan müşteriyi, ilgili talebi yerine getirildiğinde veya diğer süreçleri ile ilgili değişiklik olduğunda otomatik olarak bilgilendirme yapılacaktır.
İnternet siteniz veya sosyal medya üzerinde bırakılan taleplerin kayıtlarını web form yardımları ile otomatik olarak CRM üzerine kaydedip, kişi yada birimlere göre görev ataması yapabilirsiniz. Ayrıca, ekibinizin e-postaları, aramaları, toplantıları ve etkileşimleri kaydetmek için asla zaman harcamak zorunda kalmazsınız, tüm bu bilgileri sistem içinden otomatik olarak toplayabilirsiniz.
CRM Hizmeti, tüm potansiyel faaliyetlerinizi izler ve bu, temsilcilerinizin belirli potansiyel müşterileri ne zaman takip etmeleri gerektiğini bilmelerine yardımcı olur. Temsilcilere belirli takipler hatırlatıldığında, desteklerinin potansiyel bir müşteriye en çok yardımcı olduğu bir noktada iletişimlerini planlayabilirler. Bu sayede, temsilciler potansiyel müşterileri daha fazla müşteriye dönüştürme imkanı elde ederler.
Satıştan, Teknik Desteğe Tüm İş Takibinizi Tek Bir Noktadan Yönetin?
Rekabetin her geçen gün armış olduğu, müşteri kazanımın zorlaştığı son yıllarda müşteri CRM kullanımı her işletme için olmazsa olmaz diyebileceğimiz önemli gerksimler arasına girmiş durumda.
Müşteriye özel geliştirmiş olduğumuz CRM hizmetimiz ile Satış/Teklif Yönetimi Ticket Yönetimi, Stok Yönetimi, Fırsat ve Kaynak yönetimi gibi bir çok iş süreclerinizi tek noktadan yönetme imkanı sağlıyoruz.
carouFredSel: a circular, responsive jQuery carousel